kan det aldrig bli bra?

Skolan idag dåe, tyyp... Var inte närvarande på lektionerna eftersom att jag inte hade nån data, var sjuk och inte orkade...
Blev ialf inget html prov för mej idag, utan blir på fredag istället...

När jag gick hem så fick jag ialf tebax min data av danne :D:D:D
Det är bara ett LITET problem,

när jag kom hem och skulle logga in så funkade det inte! Asso det är inte samma problem som förut, men det står att den disken som jag försöker logga in på inte är tillgänglig typ... *SUCK* jag som verkligen ville att den skulle funka,...

Ska ialf försöka igen imorron i skolan och kolla om den funkar dåe, hoppas hoppas!


Nu ska nog jag dra ner och kolla på tv...






du klarar det gumman, KÄMPA!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0